Echipa de management
- Laurenţiu Şoitu
Manager de Proiect
Stabileşte, coordonează şi antrenează resursele umane interne şi externe. Participă la elaborarea strategiei, a metodelor, procedeelor şi instrumentelor de lucru, la justificarea argumentată a bugetului şi avizarea direcţiilor componentelor de utilizare a acestuia, la realizarea planurilor de activitate. Atribuie responsabilităţi membrilor echipei.
- Oana Beldianu
Manager adjunct de proiect/ Responsabil resurse umane
Asistă managerul de proiect în realizarea tuturor activităţilor proiectului. Asigură managementul resurselor umane ale proiectului. Coordonează planificarea operaţională a activităţilor. Organizează întâlniri de lucru. Realizează raportările narative şi financiare.
- Mariana Sârbu
Responsabil financiar
Asigură consultanţă şi servicii financiare în implementarea proiectului. Răspunde de corecta utilizare a fondurilor publice. Participă la redactarea rapoartelor financiare periodice şi finale.
- Adriana Docan
Consilier juridic
Asigură consultanţă şi servicii juridice în implementarea proiectului.
- Ioana Monica Ciolan
Responsabil Informare şi Publicitate
Realizează activităţi de promovare. Asigură vizibilitatea proiectului, respectând prevederile Manualului de Identitate Vizuală. Menţine relaţia cu partenerul transnaţional.
- Diana Andreea Filip
Responsabil Organizare/Implementare Activităţi
Organizează activităţile proiectului. Colaborează cu responsabilul de resurse umane şi managerul de proiect la implementarea activităţilor. Participă la elaborarea raportărilor narative şi financiare.
- Viorel Bolohan
Responsabil logistică
Organizează activităţile de achiziţii în colaborare directă cu serviciul de specialitate de la nivelul instituţiei solicitante, în acord cu legislaţia specifică. Responsabil de raportările periodice şi finale în colaborare cu partenerii din proiect. Participă la organizarea întâlnirilor şi sesiunilor de formare.
Experţi pe termen lung UAIC
Ion Dafinoiu
Corneliu Havârneanu
Gheorghe Popa
Nicoleta Popa
Dorina Sălăvăstru
Liliana Stan
Iolanda Tobolcea
- Participă la implementarea proiectului în toate dimensiunile sale pornind de la construcţia şi validarea strategiilor, a metodelor şi instrumentelor de cercetare - transversală şi longitudinală, naţională şi transnaţională - a fenomenului de abandon şcolar, până la identificarea mijloacelor/acţiunilor de diminuare şi prevenire.
- Se implică în stabilirea direcţiilor de acţiune pentru experţii pe termen scurt şi coordonează activităţile specifice.
- Multiplică rezultatele în vederea continuării/generalizării efectelor.
- Participă la realizarea manualelor de bune practici.
Expert pe termen lung VIA University College
Jens Ole Jensen
- Participă la implementarea proiectului în toate dimensiunile sale pornind de la construcţia şi validarea strategiilor, a metodelor şi instrumentelor de cercetare - transversală şi longitudinală, naţională şi transnaţională - a fenomenului de abandon şcolar la elevii cu CES, până la identificarea mijloacelor/acţiunilor de diminuare şi prevenire.
- Se implică în stabilirea direcţiilor de acţiune pentru experţii pe termen scurt şi coordonează activităţile specifice la nivelul VIA.
- Multiplică rezultatele în vederea continuării/generalizării efectelor.
- Participă la realizarea manualelor de bune practici.
Experţi pe termen lung din Inspectoratele Şcolare partenere
Iaşi
Gabriela Raus
Coca Vasiliu
Botoşani
Rodica Egner
Marilena Mardare
Rodica Roşca
Vaslui
Mihaela Nicoară
Gabriela Plăcintă
Vasile Ursanu
Maramureş
Delia Ardelean
Simona Catană
Simion Pop
Mureş
Angelica Moldovan
Viorel Socol
Brăila
Ecaterina Bonciu
Camelia Costea
Ion Marin
- Participă la implementarea proiectului în toate dimensiunile sale: pornind de la construcţia şi validarea strategiilor, a metodelor şi instrumentelor de cercetare - transversală şi longitudinală, naţională şi transnaţională - a fenomenului de abandon şcolar la elevii cu CES, până la identificarea mijloacelor/acţiunilor de diminuare şi prevenire.
- Se implică în stabilirea direcţiilor de acţiune pentru experţii pe termen scurt şi coordonează activităţile specifice la nivel de ISJ.
- Multiplică rezultatele pentru continuarea/generalizarea efectelor.
- Participă la realizarea manualului de bune practici.